ZAC en WAC

Tijdens de ZAC & WAC op donderdagavond strijden dubbelteams voor de eer in de poule. Het is een vriendschappelijk toernooi en iedereen kan meedoen. Je speelt één uur, om 19:00, 20:00 of 21:00 uur.

Bekijk speelschema WAC

• Data WAC 2022
    20 oktober 2022 t/m 23 april 2023 (excl. vakanties)
  • Inschrijven ZAC 2023 (nog niet geopend)
    Via Toernooi.nl
  • Sluiting inschrijving ZAC 2023
    nog niet bekend

Bardiensten

Elke donderdag heeft een ander koppel bardienst. De bardienst hanteert de bel en houdt toezicht op het invullen van alle standen (formulier graag laten liggen). Als het regent blijft de bardienst aanwezig totdat we de WAC & ZAC definitief afgelasten. Natuurlijk laat je een schone kantine en volle koelkasten achter. De sluiting is rond 23:30 uur.

Verhinderingen

Bij verhinderingen moet je zelf voor vervanging zorgen. Raadpleeg de deelnemerslijst die je bij aanvang van de ZAC & WAC hebt ontvangen voor een lijst met reservespelers. Kunnen zij niet? Kijk wie er op dezelfde avond nog meer speelt. Misschien is er iemand in voor een extra partijtje. Lukt het echt niet om iemand te vinden? Informeer je partner en tegenstanders op tijd, voorkom dat je mensen voor niets op de baan laat staan. Het is niet de bedoeling dat wedstrijden op een andere dag worden gespeeld.

Vragen?

Telefoon