Personal information

KNLTB lidmaatschap

Wat leuk dat je lid wilt worden van Amerongse T.V.! Met je lidmaatschap ben je ook direct lid van de KNLTB. Kijk hier voor de voordelen.

1/3 Algemeen
>

2/3 Lidmaatschap Let op: de grens van 200 Padel leden is bereikt! Als je je inschrijft voor het lidmaatschap Senior lid sta je automatisch op de wachtlijst. Wanneer er een plek vrijkomt ontvangt de oudste inschrijving als eerste bericht.
>
3/3 Voorwaarden

Wat super leuk dat je lid wilt worden van de ATV!

Vul hiernaast het inschrijfformulier in en wij gaan zo snel mogelijk voor je aan de slag. Zodra je inschrijving is verwerkt ontvang je een bevestiging van je lidmaatschap en kan je gaan tennissen en/of padellen.

Ben je al lid en wil je je lidmaatschap omzetten?

Stuur dan een mailtje naar onze ledenadministratie.

Interessant om in de tussentijd alvast te lezen:

Vragen?

Telefoon