Introducés

Als lid van de ATV mag je introducés meenemen. Dit betekent dat je met vrienden of familie die geen lid zijn mag tennissen/padellen op de banen van de ATV.

Voor padel geldt dat introducés mogen meedoen in de daluren (de piekuren zijn op werkdagen van 17:00 tot 23:00 uur) en je mag maximaal 1 introducee per boeking toevoegen.

Dat is zeker mogelijk! Als je je baan reserveert in de clubapp, kun je meteen een introducee toevoegen.

Reserveren met introducé
1. Open de ClubApp
2. Ga naar het tabblad 'Spelen'
3. Dan 'Baan reserveren'. Klik hier het gewenste tijdsblok aan.
4. Nu krijg je de mogelijkheid om een introducé toe te voegen, vul de gegevens in van de introducé(s). Je krijgt na het toevoegen van deze introducé(s) het tarief te zien, dit tarief is per introducé.
5. Deze kun je nu betalen door op 'Reserveren' te klikken. Je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina en je kunt kiezen uit een betaalmethode. Na het betalen ontvang je een bevestiging via de mail.

Is de betaling mislukt? Je kunt na het maken van de reservering nog binnen 15 minuten de betaling afronden. Na deze 15 minuten wordt de reservering geannuleerd indien er niet is betaald binnen deze tijd. Een onbetaalde reservering wordt rood gekleurd in het overzicht.

Voorbeeld voor het reserveren met introducés:

Regels introducés
  • De persoon die lid is van de ATV reserveert een baan via de Club App
  • Je mag maximaal 5 introducés per jaar meenemen
  • Introduceren is niet mogelijk tijdens verenigingsactiviteiten, zoals toernooien en competitie
  • Introducés hebben dezelfde speelrechten en plichten als een gewoon lid
  • Als lid ben je er voor verantwoordelijk dat jouw introducés zich aan de reglementen houden

Vragen?

Telefoon