Bardienst

• Alle senioren moeten elk jaar twee bardiensten draaien.
  • Als je niet voor de opgegeven deadline inschrijft, dan krijg je een extra bardienst toegewezen.
  • De competitiespelers op vrijdagavond krijgen één vrijstelling, omdat zij zelf de bardienst op vrijdag voor hun rekening nemen. Dit betekent dat zij nog één dienst moet draaien.
  • Ben je verhinderd tijdens jouw bardienst? Zorg altijd zelf voor vervanging. Kijk of je kunt ruilen of bel een invaller. Als je niet komt opdagen zonder vervanging te hebben geregeld, wordt een boete van 50 euro in rekening gebracht.

Plan zelf online je bardiensten en zie het rooster in

Van de Barcommissie ontvang je een email om je in te schrijven voor de bardienst. De bardienst kan je plannen via de ClubApp of via onze website.

ClubApp
Als je bent ingelogd in de ClubApp kun je via Club > Dienstenplanner zowel de open als de toegewezen diensten van jouw vereniging inzien. Door op een open dienst te klikken, krijg je de mogelijkheid om jezelf in te plannen voor de dienst.

Clubsite
Via de eigen omgeving op de website is het ook mogelijk om je in te schrijven voor een dienst. Nadat je bent ingelogd, kun je via  'Mijn Club' naar de Dienstenplanning gaan. Naast jouw eigen toegewezen diensten kan je ook onderscheid maken tussen de open of alle diensten. Als je achter een open dienst op het kalender icoon klikt, kan je jezelf inplannen voor die dienst. Als je achter een toegewezen dienst op het informatie icoon klikt, zie je welk lid er aan de desbetreffende dienst is gekoppeld.

Sleutel clubgebouw
Als je de eerste bardienst op een dag draait, moet je voor 18:00 uur (openingstijden slijterij) de sleutel van de kantine ophalen bij Café-Slijterij De Tram, Burg. Jhr. H. vd Boschstraat 29 in Amerongen. De laatste bardienst brengt de sleutel altijd weer terug. Je kunt de sleutel in een van de brievenbussen doen, er hangt er een aan de voorkant van het café en een aan de slijterij.

Taken

Bij het draaien van bardienst horen een aantal vaste taken, zoals bijvullen, afwassen en schoonmaken. Bekijk alle taken en je bent helemaal klaar voor een geoliede bardienst.

Bij aankomst Aan het einde
  • De frituurpan vanaf 12.00 uur aanzetten op 140 graden of zo nodig eerder. Zet ook de afzuiger aan.
  • Voor gebruik verhogen en naar 180 graden zetten
  • De koelkasten bij de bar en in de keuken aanvullen
  • De afwas opruimen (ook als er nog een bardienst volgt)
  • Alle koelkasten achter de bar en in de keuken aanvullen
  • Keuken (inclusief vloer) schoonmaken
  • Bar schoonmaken
  • Laatste bardienst van de dag:
    • Tafels afnemen en vloer aanvegen
    • Frituurpan en afzuiger uitzetten
    • Alle deuren controleren en afsluiten

Overige opmerkingen bardienst:

• Via het kassasysteem kan alleen met pin betaald worden. Ook kunnen er bonnen worden aangemaakt voor competitieteams, die aan het einde van de competitiedag betaald moeten worden.
  • Alcoholische dranken
    • We schenken geen alcohol aan personen jonger dan 18 jaar
    • We schenken alcohol van 12.00 uur tot 24.00 uur. Bij jeugdactiviteiten van 15.00 uur tot 24.00 uur
    • We schenken absoluut geen alcoholische dranken na 24.00 uur. Dit kan intrekking van onze vergunning tot gevolg hebben!
    • Er mogen geen personen jonger dan 18 jaar achter de bar staan en/of alcohol schenken. Dit kan ook intrekking van onze vergunning tot gevolg hebben!
  • Consumpties
    • Koffie en thee is gratis voor de bardienst, alle andere consumpties (incl. etenswaren) zijn voor eigen rekening.
    • Competitiespelers krijgen twee koppen koffie of thee gratis. Jeugdspelers één flesje frisdrank.
    • Noteer de gratis consumpties in de kassa en boek ze weg onder Barco

Vragen?

De barcommissie helpt graag!

Email de Barcommissie

Vragen?