Algemeen padel

Bouw van de padelbanen is gestart!

Het gaat nu toch echt gebeuren. Het speeltoestel en de mini tennisbaan zijn weg en de schop gaat in grond. Maandag 29 januari is er gestart met de aanleg van 4 padelbanen! De verwachting is dat de bouw ongeveer 10 weken in beslag gaat nemen.

Mooi nieuws, ondertussen staan er meer dan 200 aanmeldingen op de wachtlijst. Om iedereen ruimte te geven te kunnen spelen, gaan wij in eerste instantie uit van maximaal 200 senior leden. De eerste 200 aanmeldingen op de wachtlijst krijgen als eerst de kans om lid te worden. Zodra dit mogelijk is ontvangen zij een e-mail.

Bekijk alvast het padel lidmaatschappen

Bekijk hier alvast het padel lidmaatschap. Je kunt kiezen uit alleen een padel lidmaatschap of uit een combi van tennis en padel.

Bekijk de padel lidmaatschappen

Padellessen

Wil je straks meteen beginnen met padellessen? Dat komt goed uit, we zijn de laatste zaken aan het regelen met de nieuwe padelschool. Meer informatie over de padelschool, welke lessen er zijn en hoe in te schrijven voor de lessen, volgt.

Wachtlijst

Wil jij ook op de wachtlijst komen te staan? Schrijf je dan in via onderstaande link.

Wachtlijst

Vragen?