Update Tennis XXL

28 januari 2013 – Voorjaar, hier komen we aan! Dit wordt een lente en zomer met veel leuke tennisactiviteiten. Tenniskids wordt uitgebreid van 10 jaar naar 12 jaar en voor de allerjongsten starten we deze zomer met een uniek nieuw lesprogramma.

Dit peuter – kleuter programma is voor kids van 3 – 6 jaar. In een leuke “verhaal vertellende” les kunnen zij met (één van de) ouders samen de baan op. Meer nieuws over de Nederlandse primeur en lancering van dit nieuwe programma volgt.

Natuurlijk gaan we ook weer ‘senioren plus’ workshops aanbieden, wedstrijdtrainingen in de vorm van competitietraining en selectietraining, maar ook onze reguliere jeugd en seniorenlessen, met veel variatie, diepgang in techniek en uitdagende conditionele momenten.

Individuele les & 10 rittenkaart Wil je een tennisles, helemaal op jouw wensen afgestemd? Dit kan met onze individuele lessen. Je kunt inschrijven op een les van 30 minuten. Vind je dit te kort, dan kun je de lestijd uitbreiden naar 45 en zelfs 60 minuten. Wil je flexibel zijn in de lestijd? Hiervoor bieden we een 10 rittenkaart aan bij de individuele les. De lestijd wordt dan wekelijks afgestemd op je beschikbaarheid van die week. Kun je een keer niet? Geen probleem, met een 10 rittenkaart ben je flexibel met de week, waarin je les volgt!

Les direct kopen Je kunt natuurlijk gewoon een les(plek) aanvragen. Hierbij schrijf je in op les en geeft je wensen aan. Wij gaan daar dan ons uiterste best voor doen uiteraard. Je kunt ook een les direct kopen. Dit kan bij individuele, duo en groeplessen. Je verzekert je direct van de gewenste lestijd, individueel, of met jouw groep. (bij duo en groeplessen moet je wel al afstemmen, met wie je de lessen gaat volgen). Direct kopen, bevestig je, door direct de les via Ideal af te rekenen.

Zoek je een lespartner? Bijvoorbeeld bij het direct kopen van een les, maar ook bij de reguliere lesaanvraag. Plaats dan je oproep op de facebookpagina van Tennis XXL of vraag ons dit voor je te doen! Uiteraard matchen wij ook ‘losse’ lesaanvragen met elkaar!

Met vriendelijke groet,

Tennis XXL