Twee goede doelen: de Zonnebloem en de Ridderhof

Dit jaar heeft de ATV, net als andere jaren, twee goede doelen gekoppeld aan het Volvo Reede ATV Open. Dit doen we door middel van een grote verloting in het finaleweekend. Sponsoren stellen prijzen beschikbaar voor de verloting. Dit jaar zijn de Zonnebloem (afdeling Amerongen) en Woonzorgcentrum de Ridderhof de goede doelen.

Opbrengst bekend op zondag 23 juni

De Zonnebloem zet zich in voor mensen met een lichamelijke beperking door ziekte, handicap of leeftijd. Woonzorgcentrum de Ridderhof gaat een beschermde tuin aanleggen voor mensen met dementie. Deze tuin biedt hen straks de ruimte om zelfstandig in een beschermde omgeving in de frisse lucht te wandelen en geuren en kleuren van de bloemen en planten te ervaren. Wij zijn trots dat we voor deze projecten geld in mogen zamelen met de grote verloting. Zo zijn we meer dan alleen de gezelligste tennisvereniging van de Utrechtse Heuvelrug. Zondagmiddag 23 juni, na afloop van het toernooi, wordt de opbrengst bekend gemaakt en uitgereikt.

Ook een bijdrage leveren?

Wil je ook een bijdrage leveren voor deze goede doelen? Laat het weten via bestuur@amerongsetennisvereniging.nl.