Trainingen van start na de herfstvakantie

Inschrijven of wijzigingen doorgeven kan tot en met vrijdag 11 oktober.

Zoals inmiddels bekend is gaan wij voor jullie de trainingen verzorgen. Door omstandigheden zullen we iets later van start gaan. Namelijk op maandag 28 oktober, na de herfstvakantie. Dit is in overleg met het bestuur besloten. Hierbij een korte toelichting voor de vertraging:

• Trainer Emile Gilbers wordt vrijdag 4 oktober geopereerd
    De verwachting was dat Emile in een later stadium pas geopereerd kon worden. Echter is hij benaderd dat hij op zeer korte termijn al geopereerd kan worden, weliswaar op vrijdag 4 oktober. Hij krijgt een nieuwe knie. Wanneer er geen complicaties zijn is de verwachting dat hij binnen 2 weken weer actief mag en kan zijn op de baan. Fijn voor Emile dat hij sneller behandeld kan worden zodat hij weer pijnvrij op de baan kan staan. Dat is toch uiteindelijk wat hij graag wil en kan eigenlijk niet wachten om van start te gaan.
  • Vragen over de trainingsmogelijkheden
    Bij Serge werd er veel getraind in groepen van 2 personen. Nu was er alleen de mogelijkheid om in te schrijven voor 4 personen. Dit leverde veel vragen op. Wij staan hier uiteraard ook voor open en hebben onze inschrijfmogelijkheden uitgebreid in de volgende mogelijkheden:
  • Privétrainingen (keuze 60 of 45 min)
  • Training met 2 personen (keuze 60 of 45 min)
  • Training met 4 personen (keuze 60 of 90 min)

Wij hopen hiermee jullie meer mogelijkheden te geven om je alsnog in te schrijven, of wanneer je al hebt ingeschreven jouw keuze te veranderen. Wanneer je jouw activiteit graag wilt wijzigen stuur dan een mail naar Remi, dan zet ik dit voor jullie om. Wanneer je nog niet in hebt geschreven maar dit alsnog wil doen, volg dan onderstaande instructies.

Trainingsinformatie

Normaliter verzorgen wij twee keer per jaar een trainingscyclus van 17 weken. Omdat we nu iets later starten gaan we beginnen met een lessenreeks van 14 weken. Onze lessen zullen altijd plaatsvinden buiten de schoolvakanties om en wij roosteren elke lessenreeks minimaal 2 weken in voor inhaalweken. Deze inhaalmogelijkheid zijn bestemd voor lessen die niet door zijn gegaan door onwerkbaar weer. Wanneer een deelnemer besluit om zelf een les over te slaan is dat de keus van de deelnemer. Je mag een les inhalen wanneer iemand anders van gelijkwaardig niveau zich op tijd afmeld en jij beschikbaar bent.

Wij werken in principe met groepsgroottes van 4 personen. Op deze manier kunnen wij het beste kwaliteit leveren en iedereen voorzien van een les die aansluit op jouw niveau. Daarbij vinden wij het heel belangrijk transparant te zijn naar de leden. Wat bedoelen wij daarmee? Iedereen betaald naar rato evenveel! Heel simpel uitgelegd, iedereen betaald eigenlijk een kwartier van de les. Zodra wij de indelingen gaan maken is ons streven groepen van 4. Maar wanneer wij maar 3 personen hebben, reduceren wij de trainingstijd naar 45 min. Daarentegen passen wij ook de tijd aan bij 5 personen naar 75 min! Op deze manier blijft alles gelijk!

Onze werkwijze en spelregels hebben wij dan ook netjes verwerkt in onze Algemene Voorwaarden.

Inschrijven en betalingsinformatie

De lessen zullen hoofdzakelijk op maandag en woensdag plaatsvinden en bij veel inschrijvingen zullen we de andere mogelijkheden inventariseren met de trainers.

Je kunt je tot uiterlijk vrijdag 11 oktober inschrijven of je wijzigingen doorgeven.

LET OP: om in te schrijven moet je eerst een account aan te maken!

Maximaal 1 verhindering

Zodra je een account hebt aangemaakt wijst het eigenlijk voor zich. Met je verhinderingen wordt zo veel mogelijk rekening gehouden. Om de puzzel voor ons iets minder complex te maken zouden wij het waarderen wanneer je bij je inschrijving maximaal 1 verhindering aan ons doorgeeft.

Het lukt niet altijd om je in een passende groep in te delen of met je verhinderingen rekening te houden. In dat geval wordt contact met je opgenomen om de mogelijkheden te bespreken.

Tarieven

Bij de inschrijving dien je ook een keuze te maken op welke manier je wil betalen. In eerste instantie staat er incasso of factuur, wanneer je kiest voor incasso komt de vraag eenmalig of maandelijks. Wanneer je kiest voor maandelijks zal de betaling verspreid worden over 4 termijnen. De incasso’s zullen worden uitgevoerd rond de 26e van de maand.