Start seizoen met Pannenkoektoernooi

11 februari 2013 – Een nieuw tennisseizoen staat voor de deur, want over een maand start het voorjaar. Als aftrap van het nieuwe seizoen organiseren we dit jaar het Pannenkoekentoernooi op zaterdag 2 maart.

Een sportieve en gezellige middag, waarbij we het nieuwe tennisseizoen beginnen met leuk dubbelspel. De organisatie heeft er weer veel zin in en we hopen op mooi voorjaarsweer. Het Pannenkoekentoernooi vindt dit jaar plaats op zaterdag 2 maart van 13.00 uur t/m 17.00 uur. Aansluitend gaan we heerlijk pannenkoeken eten, rond de klok van 18.00 uur. We hopen natuurlijk dat jij er ook bent, om het tennisseizoen samen sportief te openen.

Inschrijven voor het leuke en gezellige openingstoernooi kan nu via het inschrijfformulier op de bar bij de ATV. Doe dit voor 28 februari a.s. en geef daarbij ook direct aan of je gebruik maakt van het eten van pannenkoeken na afloop. Inschrijven kan ook bij Gerard van Spanje via de e-mail (spanje01@planet.nl). Vergeet daarbij niet te melden of je ook pannenkoeken blijft eten.

We hopen dat jij ook meedoet op zaterdag 2 maart. We kijken uit naar een sportieve en gezellige start van het nieuwe tennisseizoen en hopen dan ook zoveel mogelijk van jullie te mogen begroeten!