Sponsors uitgelicht

Autobedrijf Buijink

Autobedrijf Buijink is er voor alles rondom uw auto! Een écht familiebedrijf, zo kun je Autobedrijf Buijink wel noemen. Al sinds 1980 is het autoservicebedrijf een begrip in Amerongen en omgeving. Enkele jaren geleden heeft Nico Buijink het stokje overgenomen van zijn vader. Buijink onderscheidt zich door het sterke persoonlijke contact met haar klanten, hoge kwaliteit én door het grote dienstenpakket rondom de auto.

Zo kunt u terecht voor APK, onderhoud en reparatie van uw auto, ongeacht het merk of bouwjaar van de auto. Maar ook voor autoschadeherstel bent u bij Autobedrijf Buijink aan het juiste adres. En dat alles uitgevoerd door gediplomeerde monteurs én tegen scherpe tarieven!

Op zoek naar een goede tweedehands auto? Autobedrijf Buijink heeft een ruim aanbod aan interessante occasions. Is uw droomauto niet beschikbaar, dan helpt Nico bij het zoeken naar uw favoriete tweedehands auto. Uw auto eerst verkopen? Ook dat regelt Buijink.

Autobedrijf Buijink helpt én houdt u op weg. Lees ook meer op www.autobedrijf-buijink.nl.

Kapsalon Fox Hair Fashion

Een kijkje in de kapsalon van Theo Vosmeer aan de Koenestraat 8 in Amerongen. De open ruimte nodigt uit om in rust te relaxen van een fijne behandeling. Team Fox Hair Fashion neemt de tijd voor u.

Rosa Novum

Elk najaar blaast Rosa Novum dagelijks de tennisbanen van ATV schoon, met de bladblazer dus. Nu we vaste leverancier zijn van ATV, vinden we het leuk om ATV te sponsoren. Je helpt elkaar, nietwaar? Ik vertel iets meer over ons bedrijf.

Juwelier Goudsmit Hendriksen

Al 19 jaar is Juwelier Goudsmid Hendriksen een begrip in Rhenen. In onze prachtig verbouwde juwelierszaak aan de Frederik van de Paltshof kunnen wij u met ons vertrouwde team persoonlijk adviseren en onze uitgebreide collectie sieraden en horloges laten zien.