Rabo Clubkas Campagne: geef je stem aan de ATV

Tot en met 11 oktober 2019 mogen leden van Rabobank Rijn en Heuvelrug stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs. Ieder Rabo-lid brengt in totaal vijf stemmen uit, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde club. Elke stem is geld waard! De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag van € 150.000,- te delen door het aantal uitgebrachte stemmen. Wij ontvangen het aantal op ons uitgebrachte stemmen maal het bedrag dat een stem waard is.

Oproep aan jou als lid van de ATV

Het is voor de ATV belangrijk om deze actie onder de aandacht te brengen om zoveel mogelijk stemmen te vergaren. Van de opbrengst van de actie willen we energiezuinige koelkasten aanschaffen om zo nog duurzamer te worden. Het zou dus fantastisch zijn als jij en jouw familie en vrienden stemmen op ATV tijdens de Rabo Clubkas Campagne van Rabobank Rijn en Heuvelrug. Je kunt alleen op ons stemmen als je lid bent van Rabobank Rijn en Heuvelrug. Houd de e-mails van de Rabobank in de gaten voor jouw persoonlijke stemcode. Alvast bedankt voor jouw steun!

Wel Rabo-klant, maar nog geen lid?

Als je klant bent, ben je niet automatisch lid van Rabobank Rijn en Heuvelrug. Je kunt controleren of je al lid bent via Rabo Internetbankieren: bij ‘uw gegevens’ staat onder ‘persoonlijke gegevens’ of je lid bent van de Rabobank of niet.