Proeflessen tegen een actieprijs

In mei 2020 zijn de twee vaste trainers Daan & Bojan van Tennisschool Hooijer gestart met lesgeven op de ATV. Als bestuur, tennisschool en trainers kijken we terug op een succesvolle start, ondanks alle corona-maatregelen. Het aantal jeugdleden dat les heeft is toegenomen en ook de lesuren voor senioren zijn goed gevuld.

Voor de reguliere lessen geldt op dit moment een winterstop. De lessen starten weer eind maart, begin april. Zodra de inschrijving weer open is, laten we jullie dit weten.

Maar in de tussentijd zit de tennisschool niet stil!

Actie: proeflessen

Wil je kijken of tennis iets voor jou is, werken aan je techniek of heeft een bepaalde slag wat meer aandacht nodig? Schrijf je dan in voor proeflessen op de ATV. De proeflessen zijn voor iedereen, of je nu jeugd, senior, lid of niet-lid bent.

• Je volgt 2 proeflessen, privé of in een groep van 2
  • Proeflessen zijn op maandagavond, vrijdagavond, zaterdag of zondag (doordeweeks overdag in overleg)
  • Proeflessen vinden plaats in januari en februari 2021
  • 2 privé-proeflessen van 30 minuten kosten € 50 p.p.
  • 2 proeflessen van 50 minuten in een groep van 2 kosten € 42 p.p.
  • Voor rackets wordt gezorgd

Doe je mee?

Wil je meer informatie of inschrijven? Neem contact op (bellen of appen) met onze tennistrainer Daan Pruijs op 06-13670488.