PERSBERICHT – ATV doneert € 3.000 aan goede doelen

Volvo Reede ATV Open en grote verloting daverend succes!

Afgelopen week werd bij de Amerongse Tennis Vereniging het jaarlijkse ‘Volvo Reede ATV Open’ gehouden. Ruim 200 deelnemers zorgden voor een goed gevuld programma in de tennisklassen 4 t/m 8. Tijdens de negen dagen durende ‘toernooiweek’ was het tennispark van de ATV decor van mooie wedstrijden, enthousiaste deelnemers en een feestelijke sfeer. Als klap op de vuurpijl werd er, dankzij de traditionele grote verloting en een bijdrage van een sponsor, ook een waanzinnig bedrag ingezameld voor twee goede doelen: € 1.000,- voor Nationale Vereniging de Zonnebloem (afdeling Amerongen) en € 2.000,- voor een afgesloten tuin voor ouderen met dementie in De Ridderhof in Amerongen.

Trots op betrokkenheid

Nic Meijer, voorzitter van de ATV, vertelt over de grote verloting en het mooie bedrag voor de goede doelen: “ieder jaar organiseren we in het finaleweekend een grote verloting. Sponsoren stellen prijzen beschikbaar voor deze verloting. Dit jaar hadden we een ongekend grote prijzenpot en hebben we een recordaantal loten verkocht. Daarom konden we twee prachtige cheques overhandigen aan twee Amerongse goede doelen: Woonzorgcentrum de Ridderhof en Nationale Vereniging de Zonnebloem afdeling Amerongen. De Ridderhof besteedt de donatie aan het aanleggen van een beschermde tuin voor ouderen met dementie. Ik ben ontzettend trots op de ongekend hoge donatie en dank iedereen voor de bijdrage”.