Ontspannen tennissen voor senioren op maandag- en woensdagochtend

Als senior ontspannen een potje tennis spelen op een doordeweekse ochtend? Het kan bij de Amerongse Tennis Vereniging. Op het rustig gelegen tennispark van de ATV, tennis je op maandag- en woensdagochtend namelijk samen met generatiegenoten (leeftijd vanaf 55 jaar) tenniswedstrijden. Sportiviteit en ontspanning staan daarbij voorop. Deelname is geheel vrijblijvend en op inloop, dus zonder enige verplichting. Eén van de senioren die trouw aanwezig is op de maandag- en woensdagochtenden, Peter Wienia, is hard op zoek naar meer leden die aansluiten! Wie o wie mogen Peter en zijn medespelers binnenkort verwelkomen?

Wat kan je verwachten op de seniorenochtenden?

• Ontspannen tennissen op onze prettige en goed onderhouden banen
  • Er wordt altijd dubbelspel gespeeld, wel zo gezellig
  • Plezier, sportiviteit en gezelligheid staan voorop
  • Start 09.30 uur en einde rond 12.00 uur. Tussendoor drinken we rustig een kop koffie
  • Wil je eerder stoppen of korter spelen? Geen probleem!
  • Er wordt door gewisseld qua spelers, zo speel je altijd met andere spelers samen!
  • Leeftijdscategorie vanaf 55 jaar
  • Je hoeft alleen lid te zijn van de Amerongse Tennis Vereniging. Verder geen deelnamekosten. Meer info over lidmaatschap >>

Meld je nu aan bij Peter en tennis komende week al mee

Wil je aansluiten op de maandag- of woensdagochtend? Of wil je meer informatie? Neem contact op met Peter Wienia of kom gewoon eens langs op één van de ochtenden om de sfeer te proeven. Peter bereik je via 06-22233714 of peter@wienia.nl.