Onderzoek naar aanleg padelbanen

Padel is op het moment de snelst groeiende sport en heeft alles in zich om groter te worden. Het is laagdrempelig, voor alle leeftijden, snel aan te leren en een mooie aanvulling op de traditionele tennissport.

Padel bij de ATV

Wie weet is padel ook iets voor de ATV. Om dit te onderzoeken wordt er in opdracht van het bestuur een onderzoek gestart naar de aanleg van padelbanen. Er komt een commissie met een zo groot mogelijke diversiteit aan leden qua leeftijd en tennisniveau. Bart Drost maakt in ieder geval deel uit van de commissie en we zoeken nog maximaal zes andere leden.

De uitkomsten van het onderzoek worden in een (eventueel extra) Algemene Ledenvergadering gepresenteerd. Eén van de taken van de commissie is het organiseren van een padelclinic voor alle leden.

Interesse om mee te denken?

Meld je dan aan voor de Padelcommissie via padel@amerongsetennisvereniging.nl. Je kunt dit e-mailadres ook gebruiken voor vragen en opmerkingen.

Wat is padel?