Nieuwe tennisschool De Jager Tennis stelt zich graag aan je voor

Zoals jullie inmiddels misschien hebben vernomen, gaat Serge een stapje terug doen en gaat hij vanaf 1 oktober onder de vlag van De Jager Tennis de lessen verzorgen. Naast Serge stellen het team van De Jager Tennis zich ook graag aan jullie voor:

• Remi de Jager (eigenaar)
  • Aad Zwaan (trainersmanager)
  • Emile Gilbers & Serge Eude (trainers)

Let’s play tennisclinic

Naast deze voorstelronde, stellen ze zich ook graag persoonlijk aan jullie voor. De trainers organiseren op zondag 15 september tussen 10.00-12.00 uur een kennismakingsclinic. Deelname is GRATIS en is voor alle leeftijden!! Maar het is wel fijn als je je even aanmeldt, dan kunnen wij daar rekening mee houden.

Sterker nog, ook niet-leden mogen deelnemen! Dus heb jij nog vriendjes, vriendinnetjes, kennissen die mee willen doen? Stuur de link gerust door! Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Meld je aan voor Let’s Play Tennis >>

Geniet van buiten tennissen en neem dit najaar tennistraining

De zomervakantie zit er weer op, dus we kunnen weer volop aan de slag! Schrijf je dus nu in voor de najaarstrainingen. Dit geldt ook voor degene die zich op dit moment nog via Serge aangemeld hebben.

De Tennistrainers van De Jager Tennis geven aan iedereen les: van jong tot oud, van beginnend tot clubkampioen! We leggen ook gelijk even uit hoe wij te werk gaan, en op welke wijze je kan inschrijven. Inschrijven kan tot maandag 16 september.

Trainingsinformatie

Normaliter verzorgen wij twee keer per jaar een trainingscyclus van 17 weken. Omdat we nu iets later starten gaan we beginnen met een lessenreeks van 14 weken. Onze lessen zullen altijd plaatsvinden buiten de schoolvakanties om en wij roosteren elke lessenreeks minimaal 2 weken in voor inhaalweken. Deze inhaalmogelijkheid zijn bestemd voor lessen die niet door zijn gegaan door onwerkbaar weer. Wanneer een deelnemer besluit om zelf een les over te slaan is dat de keus van de deelnemer. Je mag een les inhalen wanneer iemand anders van gelijkwaardig niveau zich op tijd afmeld en jij beschikbaar bent.

Wij werken in principe met groepsgroottes van 4 personen. Op deze manier kunnen wij het beste kwaliteit leveren en iedereen voorzien van een les die aansluit op jouw niveau. Daarbij vinden wij het heel belangrijk transparant te zijn naar de leden. Wat bedoelen wij daarmee? Iedereen betaald naar rato evenveel! Heel simpel uitgelegd, iedereen betaald eigenlijk een kwartier van de les. Zodra wij de indelingen gaan maken is ons streven groepen van 4. Maar wanneer wij maar 3 personen hebben, reduceren wij de trainingstijd naar 45 min. Daarentegen passen wij ook de tijd aan bij 5 personen naar 75 min! Op deze manier blijft alles gelijk!

Onze werkwijze en spelregels hebben wij dan ook netjes verwerkt in onze Algemene Voorwaarden.

Inschrijven en betalen

De lessen zullen hoofdzakelijk op maandag en woensdag plaatsvinden, voor de jeugd ook op vrijdag en bij veel inschrijvingen gaan we andere mogelijkheden inventariseren met de trainers. Het is al mogelijk om je in te schrijven, dat kan via de onderstaande button.

LET OP: om in te schrijven dien je eerst een account aan te maken!

Maximaal 1 verhindering

Zodra je een account hebt aangemaakt wijst het eigenlijk voor zich. Met je verhinderingen wordt zo veel mogelijk rekening gehouden. Om de puzzel voor ons iets minder complex te maken zouden wij het waarderen wanneer je bij je inschrijving maximaal 1 verhindering aan ons doorgeeft. Het lukt niet altijd om je in een passende groep in te delen of met je verhinderingen rekening te houden. In dat geval wordt contact met je opgenomen om de mogelijkheden te bespreken.

Tarieven

Bij de inschrijving dien je ook een keuze te maken op welke manier je wil betalen. In eerste instantie staat er incasso of factuur, wanneer je kiest voor incasso komt de vraag eenmalig of maandelijks. Wanneer je kiest voor maandelijks zal de betaling verspreid worden over 4 termijnen. De incasso’s zullen worden uitgevoerd rond de 26e van de maand. Onderstaand overzicht zijn de kosten weergegeven voor de lessenreeks van 14 weken, deze lessen worden in 4 maanden betaald of door middel van eenmalige incasso.

Inschrijven

* Wanneer je kiest voor een factuur wordt er eenmalig € 7,50 extra aan administratiekosten in rekening gebracht.