Nieuwe sponsor: Autobedrijf Buijink

Een leuk begin van het voorjaar bij de ATV. Een nieuwe lokale sponsor uit Amerongen draagt de Amerongse Tennis Vereniging een warm hart toe en gaat ons de komende jaren steunen: Autobedrijf Buijink. En daar zijn we hartstikke blij mee, zo aan het begin van eindelijk weer een actief tennisjaar!

Eigenaar Nico Buijink van het gelijknamige merkonafhankelijke autobedrijf is voor drie jaar bordsponsor geworden. Het bord hangt binnenkort langs baan 4!

Autobedrijf Buijink is er voor alles rondom uw auto

Een écht familiebedrijf, zo kun je Autobedrijf Buijink wel noemen. Al sinds 1980 is het autoservicebedrijf een begrip in Amerongen en omgeving. Enkele jaren geleden heeft Nico Buijink het stokje overgenomen van zijn vader. Buijink onderscheidt zich door het sterke persoonlijke contact met haar klanten, hoge kwaliteit én door het grote dienstenpakket rondom de auto.

Zo kunt u terecht voor APK, onderhoud en reparatie van u auto, ongeacht het merk of bouwjaar van de auto. Maar ook voor autoschadeherstel bent u bij Autobedrijf Buijink aan het juiste adres. En dat alles uitgevoerd door gediplomeerde monteurs én tegen scherpe tarieven!

Op zoek naar een goede tweedehands auto? Autobedrijf Buijink heeft een ruim aanbod aan interessante occasions. Is uw droomauto niet beschikbaar, dan helpt Nico bij het zoeken naar uw favoriete tweedehands auto. Uw auto eerst verkopen? Ook dat regelt Buijink.

Ervaar de service van Autobedrijf Buijink

Ben jij op zoek naar een autobedrijf om jouw auto te onderhouden? Of op zoek naar een occasion? Laat je verrassen door de goede autoservice van Autobedrijf Buijink. Kijk op www.autobedrijf-buijink.nl, bel via 0343- 456622 of kom gewoon even langs op de Industrieweg-Zuid 32 in Amerongen!