Meld je aan voor de glasvezel-informatieavond

Zoals je ongetwijfeld hebt gelezen of gehoord krijgen wij de mogelijkheid om een glasvezel aansluiting te krijgen in ons dorp. Daarvoor zijn wel voldoende aanmeldingen nodig. Voordat je gaat aanmelden, heb je wellicht nog allerlei vragen. Deze worden beantwoord tijdens een speciale glasvezel informatieavond op donderdagavond 8 april a.s. Deze avond is exclusief voor ATV leden!

Geheel coronaproof en in tijdvakken

De informatieavond is komende donderdag 8 april tussen 19.00 uur en 21.00 uur en vindt plaats bij BJ Computers (Schapendrift Zuid 19). Dit gebeurt geheel volgens de coronarichtlijnen. Er vinden 4 sessies plaats van elk 20 minuten. Dit is kort, maar beter 20 minuten dan niet. Per sessie kunnen maximaal 5 personen deelnemen.

Reserveer nu jouw plek

Meld je nu bij BJ Computers aan, via e-mailadres info@bjcomputers.nl of telefonisch via 0343-456410. Kies uit één van de volgende vier tijden om aanwezig te zijn:

• 19.00 uur
  • 19.30 uur
  • 20.00 uur
  • 20.30 uur

Vol is vol, dus wacht niet te lang met aanmelden. Bij ruime interesse wordt er nog een extra avond georganiseerd. Heb je liever een online informatiemoment? Laat het dan aan BJ Computers weten.

Hopelijk tot komende donderdag!