Kom ook naar de Open Jeugdkennismakingsdagen bij de ATV

Op zondag 18 en zondag 25 april van 15:00 tot 17:00 houdt de Amerongse Tennisvereniging Open tennismiddagen voor de jeugd van 6 t/m 14 jaar. Is je kind al lid? Dan zijn jullie ook van harte welkom. Neem vooral een vriendje of vriendinnetje mee.

Op deze middagen maken de kinderen kennis met tennis, het park, de club en de tennisschool tijdens tennisclinics verzorgd door onze tennisschool en de trainer, die ook jeugd gaat trainen. De groepen splitsen wij in twee groepen kinderen van 5 tot en met 9 en van 10 tot en met 14 jaar. De activiteiten zijn op de leeftijd en tenniservaring aangepast.

Er zijn voldoende tennisrackets, materialen en ballen op de club aanwezig. De toegang is gratis en aanmelden is gewenst in verband met de registratie voor Corona. Tijdens deze middagen mag maximaal 1 ouder per gezin meekomen en neem als ouder ook meteen je tennisracket als je toch naar een tennisclub komt 🙂

• Data: 18/4 en 25/4
  • Deelname is gratis
  • Tijd: 15.00 tot 17.00 uur
  • Locatie: Burgwal 2, Amerongen

Meld je kinderen aan bij Anouschka Zwart: alzwart@hotmail.com en vermeld meteen de leeftijd van je kind(eren).