Inschrijving Ouder-Kind Dubbeltoernooi geopend

Zondag 7 juli 2019 is het weer zover: het jaarlijkse Ouder-kind Dubbeltoernooi! We hopen dat veel koppels zich weer opgeven voor dit gezellige festijn! Wimbledon is zo aardig geweest om hun toernooidatum af te stemmen op ons Ouder-kindtoernooi en daarom dachten wij dat het wel zo vriendelijk is om er dit jaar een Wimbledon-thema van te maken. De beste thema-outfit wordt natuurlijk weer beloond! En aangezien jullie bij voorbaat al winnaars zijn, krijgt ieder team de naam van een Wimbledon-winnaar of -winnares. Verheugen jullie je ook al zo?

Programma

De dag begint om 10:00 uur en is waarschijnlijk rond 17:00 uur weer afgelopen. Dat ligt een beetje aan de hoeveelheid koppels dat zich opgeeft. Je mag je als seniorlid opgeven samen met een kind of als juniorlid met een volwassene. Als tenminste één van beide maar lid is van ATV.

Dus geef je samen op met een vader, moeder, broer, zus, opa, oma, neefje, nichtje, buurjongen of buurmeisje. De kosten voor deze dag zijn 5 euro per koppel en we zorgen voor een lekkere lunch. Je kunt je opgeven tot uiterlijk woensdag 3 juli.