Het tennispark is weer open! Wel even je baan reserveren

Goed nieuws! Het is per direct weer mogelijk om ook als volwassene vrij te spelen, mits je je aan de onderstaande richtlijnen van de KNLTB houdt. En heel belangrijk: vergeet niet om van tevoren een baan te reserveren via de KNLTB Clubapp.

Hoe kan ik een baan reserveren?

Download de KNLTB Clubapp in de Appstore of Playstore. Zodra dit gelukt is zoek je onze club: Amerongse T.V.. Log vervolgens in met je bondsnummer en reserveer een baan. Je leest meer in de instructie van de Clubapp.

Gezien de richtlijnen is er tot nader order geen Toss of ZAC mogelijk. De tennislessen voor de jeugd starten vanaf 19 mei. Deze lessen worden ook in het reserveringssysteem opgenomen. Ook is de Jeugdcommissie bezig om vrij spelen onder toezicht te faciliteren. Zodra dit mogelijk is, krijgt de jeugd een bericht.

Vragen over het coronabeleid?

Heb je vragen over hoe het bestuur omgaat met de maatregelen rondom corona? Dan kun je contact opnemen via bestuur@amerongsetennisvereniging.nl.

Wij wensen iedereen veel tennisplezier. Let goed op elkaar en hou je aan de richtlijnen. Zo kunnen we hopelijk snel weer ‘normaal’ tennissen.

Richtlijnen voor het spelen

• Volwassenen van 19 jaar of ouder mogen alleen een baan reserveren voor 1 op 1 vrij spelen. Uitzondering: 2 op 2 vrij spelen (dubbelspel) is alleen mogelijk met personen uit hetzelfde huishouden die samen onder één dak wonen
  • Iedereen moet van te voren digitaal een baan reserveren via de KNLTB Club app
  • Annuleer via de KNLTB Club app je reservering op tijd mocht je niet gaan spelen