Stap over op supersnel glasvezel en steun onze club en locals

Misschien heb je het al gezien bij de entree van ons tennispark. We hebben de handen ineen geslagen met telecomaanbieder DELTA. Met de zogenaamde DELTA clubactie. DELTA is voornemens Amerongen en Leersum op supersnel glasvezel te zetten. Iedere aanmelding via onze club levert 50 euro voor de ATV op en voor jou als aanmelder 25 euro welkomstbonus. De 50 euro die wij als club krijgen gaan we nuttig besteden. Dat is hard nodig in deze bizarre tijd. Hieronder lees je hoe we dat gaan doen.

Meld jij je ook aan? Deel dit bericht gerust met vrienden, familie en bekenden. Lid of geen lid, iedere Ameronger of Leersummer die aanmeldt gaat mee in de clubactie. Meld je uiterlijk 1 juni aan via onderstaande link.

Wat gaat de ATV met het clubactie-geld doen?

Iedere 50 euro die wij krijgen gaan we goed besteden. Zo gaan we op zoek naar een lokaal goed doel. De overige euro’s gaan we investeren in een gezellig evenement voor alle leden, als het weer mag. Verder gebruiken we het geld voor zaken in- en om het tennispark. Uiteraard wordt alles ingekocht bij lokale ondernemers en/of sponsoren. Het geld van jouw aanmelding besteden we dus hartstikke nuttig.

Aanmelden en meer informatie

Uitgebreide informatie over glasvezel lees je op de informatiepagina over glasvezel in Amerongen en Leersum. Hier kun je ook inschrijven voor een online ‘glasvezel’ informatieavond op 7 april aanstaande.

Wil je direct al aanmelden voor glasvezel via onze club? Klik dan op 1 van onderstaande buttons! Caiway en Dalta zijn de providers die meedoen aan de club-actie.

Voorwaarde voor het aanleggen van glasvezel is wel dat minimaal 25% van Amerongen en Leersum naar glasvezel overstapt.

Delen is leuk

Iedereen kan profiteren. Ook als je geen lid bent van de ATV. Als de aanmelding maar via onze website gebeurt. Wacht dus niet langer en deel het met jouw vrienden, familie en bekenden. Vinden we leuk!