Eerste competitie-ochtend jeugd groot succes

Afgelopen zondag heeft bij ATV de eerste (interne) jeugd competitie-ochtend plaatsgevonden van 2022. Tussen 8:30 en 10:00 uur werd door 8 ATV-jeugdleden onderlinge wedstrijdjes van 40 minuten gespeeld volgens een schema opgesteld door onze trainer Bojan. Spelers van gelijk niveau speelden tegen elkaar wat hele leuke, spannende potjes tennis opleverde.

Hartverwarmende opkomst

Ook de opkomst van de ouders was hartverwarmend. Wellicht dat naast het mooie tennis het prachtige weer hier ook aan bijgedragen heeft. Al met al was een het hele leuke, gezellige en leerzame ochtend waar we met z’n allen volgens mij een goed gevoel aan hebben over gehouden.

Vervolg in mei en juni

Op 22 en 29 mei en op 12 juni zal deze jeugd competitie-ochtend vervolg krijgen waarna Bojan de interesse zal peilen om in september mee te gaan doen met de reguliere KNLTB competitie. We hopen dat iedereen dan nog net zo enthousiast is en dat we een paar leuke jeugdteams namens ATV kunnen inschrijven.

Vind je het leuk om de jeugd van ATV zelf in actie te zien, kom dan vooral op een van de bovenstaande data eens een kijkje nemen!