Draag je steentje bij aan de ATV

Dit jaar hebben we weer een aantal nieuwe vrijwilligers mogen begroeten bij de ATV. Onder andere in de Parkcommissie en in de Evenementencommissie. Maar…, nog steeds is een aantal vrijwilligersrollen niet ingevuld. Wie o wie durft de uitdaging aan? Kijk snel of er iets voor jou bij zit! Een kleine (tijds)bijdrage, zorgt voor een groot plezier voor alle leden van de ATV!

Parkbeheerder, incl. financiële vergoeding

We hebben al een tijdje geen parkbeheerder. Hier is op korte termijn een vervanger voor nodig. Jij bent aanspreekpunt voor het parkbeheer en zorgt samen met leden van de parkcommissie voor de banen, het gebouw en het groen van ons park.

Let op: dit is meer dan een vrijwilligersfunctie. Een vrijwilligersvergoeding van max. € 1.700,- p/jaar, inclusief een gratis lidmaatschap, behoort tot de mogelijkheden.

Lid Barcommissie

Jij zorgt dat alles rondom de hapjes en drankjes is geregeld in onze kantine! Een belangrijke taak 😉 Uiteraard doe je dat samen met de andere leden van de commissie. Een hele dankbare rol, waar je met enkele uurtjes per maand al een fijne bijdrage levert.

Lid Evenementencommissie

Ben jij straks de persoon die samen met de andere commissieleden een aantal activiteiten bij de ATV regelt? Zoals het ouder-kind toernooi, het invitatietoernooi en de clubkampioenschappen. Als je het leuk vindt om in een relaxte sfeer dingen te organiseren, dan is dit je kans.

Voorkom contributieverhoging, meld je nu aan!

Direct inschrijven voor vrijwilligerswerk bij de ATV of wil je meer info over de diverse functies? Stuur dan een mail naar de voorzitter, Nic Meijer, via bestuur@amerongsetennisvereniging.nl