De Jager Tennisschool en ATV: 3-jarige samenwerking

Op zondag 15 september, voorafgaand aan de tennisclinic, tekenden Tennisschool De Jager Tennis en de ATV een contract voor 3 jaar. De Jager Tennis verzorgt de komende 3 jaar de tennislessen bij de ATV. Beginnend tennisser of gevorderd tennisser, voor iedere speelsterkte biedt De Jager passende lessen. De tennislessen worden verzorgd door Emile Gilbers en vertrouwd gezicht Serge Eude.

Nic Meijer vertelt over het contract: “we zijn verheugd dat we De Jager Tennis voor een langere tijd aan de ATV kunnen binden. De Jager heeft zeer ervaren trainers met eigenaar Remi, Emile en trainersmanager Aad Zwaan. Daarnaast zijn we blij dat Serge het team completeert. Serge kent onze club en de leden goed, zodat De Jager een vliegende start kan maken bij ons in Amerongen. We hopen dat veel leden gebruik gaan maken van de leuke lessen van De Jager. Tijdens de tennisclinic kregen we al een leuk voorproefje”.

Schrijf in voor tennislessen

Wil je inschrijven voor tennislessen (jeugd en senioren) dit najaar? Dat kan via de website van De Jager. Let op: je moet eerst een account aanmaken om je tennisles te selecteren.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust via voorzitter@amerongsetennisvereniging.nl