Berichtje van Serge over tennisles in het najaar

De zomervakantie is in een gedeelte van Nederland alweer begonnen en de zomerstop voor de lessen staat alweer voor de deur. Hoogtepunt van dit tennisseizoen was toch wel dat Kiki Madrid Open won. Heb je dit gemist? Check dan dit filmpje:

Start tennislessen

Vanaf 9 september beginnen we weer met de tennislessen. Als je al tennisles volgde, krijg je halverwege augustus weer een berichtje van mij over het vervolg van de lessen. Volg je nog geen tennisles? Geef je op!

Tip van Serge

Voor een topspeler, maar ook voor recreatieve spelers is het belangrijk dat je ‘warm’ de baan op gaat. Goed inspelen vergeten we vaak, waardoor we het begin van de wedstrijd nog nodig hebben om warm te worden en we ook blessure gevoelig zijn. Mijn tip is zorg voor  balcontact voordat je de baan opgaat. Ons minibaantje met muur is hier uitermate geschikt voor en je hebt er niemand anders voor nodig. Neem 10/15 minuten voor de wedstrijd om even in te slaan tegen de muur. Je zal zien dat een goede opwarming helpt in je wedstrijd.

Alvast een hele fijne zomervakantie en tot snel op de baan!
Serge