Winterladdercompetitie bij Larsheim

Na enthousiaste en positieve reacties van de afgelopen winterladdercompetitie bij Larsheim tennisvereniging organiseren we ook deze winter (van november t/m februari) weer de winterladdercompetitie. Deze winter gaan wij vanaf maandag 29 oktober weer van start met de eerste periode en willen wij jullie ook graag weer uitnodigen om mee te doen aan deze informele winterladdercompetitie. Doe je mee? Je kunt elk moment in- en uitstappen.

Hoe werkt de winterladder?

• Onze winterladder is digitaal en via de App (mobiel of website) van Sportconnexions zullen de wedstrijden elke twee weken gepland worden.
  • Er worden alleen dubbelpartijen gespeeld.
  • Er is 1 winterladder, waar we door elkaar spelen (HD, GD en DD).
  • Je speelt met je vaste partner, alleen de captain meldt zich aan.
  • De eerste wedstrijd word je ingedeeld op basis van het speelniveau dat je hebt opgegeven (actuele rating).
  • Je ontvangt aan het begin van de ronde een email met wedstrijdgegevens en hebt dan 2 weken de tijd om de wedstrijd te plannen, spelen en om de uitslag via de app of website te registreren.
  • Je kunt rondes overslaan en wedstrijden doorschuiven naar de volgende ronde.
  • Elke 2 weken wordt er een wedstrijd voor je geregeld en je organiseert zelf me je tegenstander op welke dag je speelt.
  • Je wisselt van plek ‘op de ladder’ als je wint van iemand die hoger staat.
  • Je hebt de mogelijkheid om via de app of website je wedstrijden te plannen of standen door te geven.

Aanmelden, kosten en toegang tot het park

• Je kunt je aanmelden voor de winterladder via de Sportconnexions
  • Het is ook mogelijk om een team te vormen met een vriend(in) die lid is van andere vereniging (bijv.: ATV, LTV Maarn, Larsheim).
  • De kosten voor deelname aan de winterladder voor niet Larsheimleden zijn € 25,00 p/p
  • De periode is van november t/m februari en elke 2 weken wordt er (in principe) een wedstrijd gepland. Bij goede weersomstandigheden (geen sneeuw op de baan) kan er de hele winter gespeeld worden.
  • Graag ontvangen wij ook een e-mail van je, met je deelname aan de winterladder. Dit is voor het versturen van de factuur en je ontvangt daarnaast van ons extra informatie over de toegang tot het park en het clubhuis. Niet Larsheim leden kunnen bij een gesloten poort het park niet betreden en zullen we, als de situatie dat vraagt, een sleuteladres doorgeven.

Ga je ook meedoen met de Larsheim winterladdercompetitie? Geef je dan snel op Sportconnexions en stuur ons een e-mail!

Wij hopen op een mooie opkomst en verwelkomen jullie graag in de wintermaanden op de baan! Heb je nog vragen? Schroom niet om ons te benaderen via laddercompetitie@larsheimtennis.nl

Met sportieve groeten,
Anja de Kleijn & Caroline van Gool