Start voorjaarscompetitie jeugd met steun nieuwe sponsoren

Naast alle seniorenteams zijn ook onze jeugdteams weer begonnen aan de jaarlijkse voorjaarscompetitie. Het oranje team is al enkele weken in competitie en afgelopen week zijn ook ons gele en groene team onder mooie weersomstandigheden van start gegaan. Alle teams zijn voor deze competitie in prachtige nieuwe kleding gestoken. Deze kleding is beschikbaar gesteld door het IT-bedrijf Liquit (van ATV-lid Peter Hermeling) en door Schildersbedrijf van Zuijlen (van eveneens ATV-lid Erik van Zuijlen).

Peter en Erik, bedankt voor dit geweldige initiatief!

Shirt, broek en sokken

De nieuwe teamkleding van alle jeugdteams bestaat uit een shirt, broekje en sokken voor de jongens en een shirt, rokje en sokken voor de meisjes. Afgelopen week werden de nieuwe outfits, uiteraard met trots gezichten erbij, vastgelegd op de foto. En we kunnen wel zeggen, dat ziet er geweldig uit. Jeugdteams van de ATV, heel veel plezier gewenst met jullie nieuwe kleding en uiteraard in de voorjaarscompetitie. Zet ‘m op!