Sponsorpakketten

Het sponsorbeleid van de ATV is er op gericht om alle benodigde zaken via sponsors en ondernemers uit de gemeente Utrechtse Heuvelrug te kopen. Bekijk hieronder de sponsorpakketten of kies voor maatwerk.

• Toernooisponsor

Het ATV Open Toernooi is een drukbezocht jaarlijks evenement. We gaan graag met je in gesprek over jouw sponsorpakket. Twee voorbeelden:

Sponsorbijdrage
    Sponsoring van een bepaald onderdeel van het toernooi. Denk aan het welkomstcadeau voor deelnemers, de tennisballen of een speciale avond tijdens het toernooi. Alles kan in overleg.

Prijs voor verloting
    Een prijs beschikbaar stellen voor de verloting tijdens het toernooi met vermelding op de televisie en op de website.

• Bordsponsor

Een bord op baan 1 en 2 kost € 300 per jaar, een bord op baan 3 en 4 kost € 200 per jaar. Het bord schaf je zelf aan, de prijs ligt tussen de € 220 en € 285 excl. BTW.

• Baansponsor

Je sponsort de baan via een windscherm. Een windscherm op baan 1 en 2 kost vanaf € 500 per jaar, een windscherm op baan 3 en 4 kost vanaf € 400 per jaar. Het windscherm kost ongeveer € 340 per baanhelft, excl. BTW. Baansponsoren krijgen ook een vermelding op deze website met link naar je eigen website. Daarnaast is er eens per jaar een bijeenkomst voor sponsoren met een hapje en een drankje.

We hebben ook mogelijkheden om te adverteren in onze mailings naar alle leden. Andere ideeën over sponsorpakketten? Alles is bespreekbaar.

Sponsorcommissie

Harry Brouwer