Ledenactie Shell Reede

ATV en Volvo-dealer en Shell-station Reede uit Amerongen werken al enige jaren intensief samen, onder meer met het opzetten van acties om een win-winsituatie te creëren. Het is nu tijd voor een nieuwe spaaractie voor ATV-leden. Shell Reede biedt elk ATV-lid nu een stempelkaart om te sparen voor een premium wasbeurt, het meest uitgebreide programma t.w.v. € 13,95.

Zo werkt het

Voor elke liter brandstof die jij tankt spaar je direct via een stempelkaart. Het signaal van deze actie is duidelijk: bedrijven kunnen en willen niet sponsoren als er sprake is van eenrichtingsverkeer. Dus daarom hebben wij jou als ATV-lid nodig. Tank bij Shell Reede, dan blijven zij onze trotse sponsor!

Jouw voordeel bij Shell Reede kan oplopen tot 16 cent per liter:

• Altijd 9 cent korting op benzine
  • Airmiles sparen geeft 0,5 cent contante korting en 1 cent in cadeau vorm per liter
  • Actie gratis wasbeurt 6 cent korting per liter

Ieder ATV-lid heeft begin november 2016 een stempelkaart thuisbezorgd gekregen. Spaarkaart vol? Lever deze dan in bij Shell Reede.

Draag je steentje bij

Natuurlijk hopen we dat iedereen extra zijn of haar steentje bijdraagt met deze bijzondere actie. Tank je normaal buiten Amerongen met je auto? Blijf vanaf nu dicht bij huis en help de vereniging en het lokale bedrijfsleven, tank bij Shell Reede!