Rabobank Clubkas Campagne: laat jouw clubhart zien

Rabobank Rijn en Heuvelrug draagt het verenigingsleven in de regio een warm hart toe. Daarom organiseert zij de Rabo Clubkas Campagne speciaal voor verenigingen en stichtingen. Zij stelt hiervoor € 150.000,- beschikbaar! Deel de acties van onze club om stemmen te werven op Twitter met de hashtag #ClubkasRH. We dingen dan ook mee naar de originaliteitsprijs. Natuurlijk doet ook ATV mee aan de Rabo Clubkas Campagne!

Stemmen

Van 25 oktober t/m 8 november 2017 mogen leden van Rabobank Rijn en Heuvelrug stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs. Ieder Rabo-lid brengt in totaal vijf stemmen uit, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde club. Elke stem is geld waard! De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag van € 150.000,- te delen door het aantal uitgebrachte stemmen. Wij ontvangen het aantal op ons uitgebrachte stemmen maal het bedrag dat een stem waard is.

Oproep aan jou als lid

Het is voor de ATV belangrijk om deze actie onder de aandacht te brengen om van 25 oktober t/m 8 november zoveel mogelijk stemmen te vergaren. Van de opbrengst van de actie willen we nog een zelfde bank aanschaffen als sinds het ATV Open bij baan 3 staat. Het zou dus fantastisch zijn als jij en jouw familie en vrienden stemmen op ATV tijdens de Rabo Clubkas Campagne van Rabobank Rijn en Heuvelrug. Je kunt alleen op ons stemmen als je lid bent van Rabobank Rijn en Heuvelrug. Niet iedere klant is automatisch ook lid! Je kunt dit checken via Rabo Internetbankieren, ‘Mijn gegevens’. Je ziet dan ook gelijk of jouw e-mailadres bekend is bij de bank. Alleen als dat bekend is, ontvang je vanaf 25 oktober een persoonlijke stemcode.

Bedankt voor jouw steun!