Plan zelf je bardiensten voor 2018

Vanaf nu kunt je inschrijven voor bardiensten in 2018. Je kunt inloggen op de Online Bardienstplanner met de gegevens die je via e-mail hebt ontvangen (datum: 23 januari 2016, afzender: KNLTB Afhangbord). Heb je geen inloggegevens? Stuur dan een e-mail naar bardienst@amerongsetennisvereniging.nl. Je kunt tot uiterlijk dinsdag 27 februari inschrijven.

Zelf inschrijven = minder bardienst

Als je zelf inschrijft, draai je twee bardiensten per jaar. Als je niet zelf inschrijft, wordt je drie keer ingepland op een tijdstip dat nog vrij is. Je draait dan dus een bardienst extra. Als je dan niet kunt, moet je zelf voor vervanging zorgen. Doe je dit niet, dan krijg je een boete. Schrijf dus snel zelf in, dan weet je zeker dat het tijdstip jou goed uitkomt én hoef je maar twee keer achter de bar. Je hoeft uiteraard niet in te schrijven als je je bardienst hebt afgekocht of als je door je leeftijd geen bardienst meer hoeft te draaien. Leden die vrijdagavondcompetitie spelen, draaien één bardienst minder.

Schrijf in voor bardienst

Nog nooit zelf ingeschreven? Lees de handleiding >

Vragen?

Neem contact op via bardienst@amerongsetennisvereniging.nl of bel Marloes van Veenendaal via 06 – 1220 3543 of Sjang Opperman via 06 – 5343 2831.