PERSBERICHT – ATV 90 jaar: groot feest voor leden en oud-leden

Zaterdag 1 en zondag 2 september is het groot feest bij de Amerongse Tennis Vereniging (ATV). Dan viert de ATV het hele weekend haar 90-jarig jubileum. De zaterdag staat in het teken van een feestelijke jubileumdag voor leden en oud-leden, met een tennistoernooi, tennisclinics met niveau 1 en 2 spelers, muziek en uiteraard lekker eten en drinken. Leden of oud-leden kunnen nu gratis inschrijven voor deelname aan activiteiten, buffet en meer via www.amerongsetennisvereniging.nl/jubileum. Zondag 2 september vindt er een uitwisselingstoernooi plaats met omliggende tennisverenigingen. Ook hiervoor kan online aangemeld worden.

Een bijzondere mijlpaal

Voorzitter van de Amerongse Tennis Vereniging, Nic Meijer, is hartstikke trots:

“Dit 90-jarig bestaan is een bijzondere mijlpaal en mijn eerste grote jubileum als voorzitter. Het jubileumweekend van 1 en 2 september is bedoeld als dank voor al onze leden maar vooral ook oud-leden. Onze vereniging kent vandaag de dag ruim vijftig vrijwilligers. Dat geeft aan hoe betrokken onze leden zijn. En dat is altijd zo geweest in de 90 jaar die we bestaan. Dat maakt me ontzettend trots. Daarom zijn alle leden en oud-leden van harte uitgenodigd. Iedereen mag ook nog eens een introducee meenemen. Naast een leuk toernooi en mix-clinics, met spelers van niveau 1 en 2, staat er een leuke feestavond op het programma.” - Nic Meijer, Voorzitter ATV

Het volledige programma staat op de speciale jubileumpagina, waar ook direct kan worden aangemeld (tot en met zondag 19 augustus).