Over ATV

De Amerongse Tennis Vereniging (ATV) is een historierijke tennisvereniging, opgericht in 1928. De ATV beschikt over vier smashcourt tennisbanen. Alle  banen zijn verlicht, dus je kunt het hele jaar tennissen. Ons gezellige clubhuis heeft grote terrassen en leuke zitjes voor het aanmoedigen van je tennismaatjes of voor een drankje na de wedstrijd.

Activiteiten

Bij de ATV houden we een lange traditie hoog op het gebied van gezelligheid. De diverse commissies werken hard om jaarlijks een groot aantal festiviteiten te organiseren voor jeugd- en seniorleden. Menig toernooi sluiten we af met een barbecue of gezellige borrel. Een greep uit de jaarlijkse evenementen:

• Open Toernooi (het gezelligste uit de regio)
  • KNLTB Competitie voor jeugd en senioren
  • Zomer- en winteravondcompetitie (ZAC en WAC)
  • Seniorenochtenden
  • Tossochtenden, -middagen en -avonden
  • Ouder-Kind Toernooi voor jong en oud
  • Invitatietoernooi voor leden en niet leden
  • Clubkampioenschappen voor jeugd en senioren

Tennisschool

Ben je enthousiast, maar heb je nog nooit getennist? Geen probleem! Bij de ATV maakt het niet uit op welk niveau je tennist of hoe oud je bent. Onze professionele partner Tennisschool Tom Kreemers biedt training voor iedereen.

Lidmaatschap

Bij de ATV kies je uit diverse soorten lidmaatschap. Wil je eerst meer informatie of heb je vragen? Gebruik dan het contactformulier op deze website.