VOLVO REEDE ATV OPEN 2024

27 februari 2024

Van 15 t/m 23 juni staat het altijd gezellige Volvo Reede ATV open weer op het programma. Devoorbereidingen zijn inmiddels in volle gang om er een weer een gezellige en sportieve week van te maken. Het thema is vive la France, dit omdat de Olympische Spelen daar dit jaar plaatsvinden. Toevallig speelt Nederland ook tegen Frankrijk op het EK, wij zorgen dat dit wordt uitgezonden.

Verder bereiden onze vrijwillige kokers op woensdag t/m vrijdag franse culinaire hoogstandjes, op zaterdag hebben wij een BBQ en feestmiddag/avond georganiseerd met DJ en zanger. En als klap op de vuurpijl komt de verloting weer terug, met vele mooie gesponsorde prijzen, dit vindt plaats na de prijsuitreiking op de finale zondag!

Wij zouden het erg leuk vinden om jou (weer) te verwelkomen op onze club!

Schrijf je nu in voor tennis!

of

Schrijf je nu in voor padel!

Nieuwscategorieën

Vragen?