Vacatures vrijwilligers

De ATV is altijd op zoek naar enthousiaste leden die vrijwilliger willen worden. Je zet je in binnen commissies of het bestuur.

Vacatures

• Vrijwilliger Dagelijks bestuur
    Als lid van het Algemeen Bestuur (AB) of Dagelijks Bestuur (DB) ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de vereniging. Het DB kent drie rollen (voorzitter, secretaris, penningmeester), het AB vult het DB aan met verschillende rollen.
  • Vrijwilliger Evenementencommissie
    Als lid van de Evenementencommissie ben je nauw betrokken bij het organiseren van evenementen van de ATV. Een leuke bezigheid, waarbij jij je samen met anderen bezighoudt met de organisatie van bijvoorbeeld de Clubkampioenschappen, het Invitatietoernooi en het Openings- en Slottoernooi. We zoeken enthousiaste leden die het leuk vinden deze commissie aan te vullen.
  • Vrijwilliger Barcommissie
    Als lid van de barcommissie werk je aan alles wat er komt kijken bij de hapjes en drankjes die je kunt verkrijgen bij de ATV. Van inkoop en het bepalen van het assortiment, tot prijsbepaling en het bijvullen van de koelkasten. Rondom toernooien is die inzet nog belangrijker dan normaal. Een leuke en belangrijke rol binnen de ATV, waarbij jij samen het gezellige Barcommissieteam bijdraagt aan het verhogen van de baromzet van onze club.
  • Vrijwilliger Parkcommissie
    De Parkcommissie zorgt ervoor dat ons tennispark er pico bello bij ligt. Denk aan het onderhoud van de banen, de verzorging van het groen en het schoonhouden van het terras. Een leuke functie in de buitenlucht.
  • Coördinator gebruik clubhuis
    Deze persoon is eerste aanspreekpunt voor de verhuur van het clubhuis aan externe groepen.
  • Parkbeheerder
    Als Parkbeheerder ben je het eerste aanspreekpunt voor alles rondom het park.
Meld je aan als vrijwilliger

Zit je liever niet vast?

Er zijn genoeg werkzaamheden die je maar een kleine dag kosten. Denk aan het bakken van pannenkoeken, helpen bij de voorjaarsschoonmaak of een middagje achter de haringkar tijdens het ATV Open. Leuk, gezellig en dankbaar werk.

Wil je meer informatie? Voorzitter Nic Meijer staat klaar om al je vragen te beantwoorden. Mail hem via voorzitter@amerongsetennisvereniging.nl.