Soorten lidmaatschap

Bij de Amerongse Tennis Vereniging kies je uit verschillende soorten lidmaatschap. De contributiebedragen staan per jaar vermeld.

• Seniorlidmaatschap

Het seniorlidmaatschap is een volwaardig lidmaatschap voor iedereen boven de 18 jaar. Je wordt lid van de KNLTB en bij de ATV mag je aan alle activiteiten meedoen.

Contributie seniorlid: € 150 (met afkoop bardienst: € 183)

Word seniorlid
  • Juniorlidmaatschap

Het juniorlidmaatschap is een volwaardig lidmaatschap voor iedereen onder de 18 jaar. Je wordt seniorlid in het jaar dat je 18 wordt.

Contributie juniorlid: € 57

Word juniorlid
  • Bondslidmaatschap

Als bondslid regelen wij als ATV alleen een lidmaatschap van de KNLTB voor je. Je kunt niet meedoen met de activiteiten die de ATV organiseert, behalve als het om officiële toernooien gaat, bijvoorbeeld het ATV Open.

Contributie bondslid: € 39

Word bondslid
  • Zomer- en winterlidmaatschap

Wil je alleen in de zomer- (juni, juli en augustus) of in de wintermaanden (november, december, januari, februari) tennissen, bijvoorbeeld omdat er een stop is bij de voetbal- of hockeyvereniging? Bij de ATV kun je als senior, junior en student deze maanden voor een sterk gereduceerd bedrag tennissen. Je mag niet meedoen aan officiële KNLTB-toernooien en competitie.

Contributie zomerlid senioren (geen KNLTB) – € 41
    Contributie zomerlid junioren (geen KNLTB) – € 16
    Contributie zomerlid studenten (geen KNLTB) – € 26

Word zomer- of winterlid
  • Studentenlidmaatschap

De ATV heeft een speciaal lidmaatschap om de studeerders tegemoet te komen. Geef ons een inschrijfbewijs van je school of universiteit en je krijgt maar liefst € 60 korting op het seniorlidmaatschap.

Contributie studentenlid: € 88

Word studentenlid
  • Buitenlidmaatschap

Als buitenlid moet je een familierelatie in de eerste graad hebben met een bestaand lid van onze vereniging. Daarnaast moet de woon- of verblijfsplaats buiten een cirkel van 25 kilometer van Amerongen liggen. We meten de afstand met een gangbare routeplanner op internet.

Contributie buitenlid: € 99

Word buitenlid
  • Niet-spelend lidmaatschap

Ben je niet in de gelegenheid te tennissen, maar wil je de ATV wel steunen? Dit kun je doen voor (minimaal) € 41 per jaar.

Contributie niet spelend lid: € 41

Word niet-spelend lid