Sleutels en verlichting

De ATV heeft twee verschillende sleutels. Met een ledensleutel heb je alleen toegang tot het hek en tot de kleedkamers. Met een ledensleutel kun je ook de verlichting van de banen in de kleedkamers in- en uitschakelen. Daarnaast is er een sleutel die op alle deuren past. Als je deze sleutel nodig hebt (bijvoorbeeld voor je bardienst), dan kun je deze voor 18:00 uur (openingstijden slijterij) ophalen bij Café-Slijterij De Tram, Burg. Jhr. H. vd Boschstraat 29 in Amerongen. Vergeet niet om de sleutel terug te bezorgen. Als het café en de slijterij dicht zijn, kun je de sleutel in een van de brievenbussen doen. Er hangt er een aan de voorkant van het café en een aan de slijterij.

Aanvragen ledensleutel

Je vraagt je eigen ledensleutel aan door een e-mail te sturen aan voorzitter Nic Meijer. Je betaalt € 27,50 en als je de ledensleutel weer inlevert ontvang je € 25 borg terug.

Mail Nic

Sta je zonder sleutel voor een gesloten hek? Dan kun je ook een sleutel afhalen bij Café-Slijterij De Tram, Burg. Jhr. H. vd Boschstraat 29 in Amerongen. Na gebruik weer terugbrengen!

Verlichting tennisbanen

Het inschakelen van de verlichting gaat via de schakelaars in de hal van de kleedkamers. Bij binnenkomst meteen rechts om de hoek. Let op: de vier banen kunnen niet tegelijkertijd worden ingeschakeld, je moet 5 minuten wachten om de volgende twee banen in te schakelen. Dit is nodig om overbelasting van het netwerk te voorkomen.