Taken bardienst

Als seniorlid plannen we je elk jaar maximaal twee keer in voor het draaien van bardienst. Bij het draaien van bardienst hoort een aantal vaste taken.

Bij aankomst

• Broodjes maken op bestelling met beleg dat voorhanden is
  • De frituurpan vanaf 12.00 uur aanzetten op 140 graden of zonodig eerder
  • Voor gebruik verhogen en naar 180 graden zetten
  • Indien nodig de koelkasten bij de bar en in de keuken aanvullen

Aan het einde

• De afwas opruimen (ook als er nog een bardienst volgt)
  • Alle koelkasten zoveel mogelijk aanvullen
  • Keuken (inclusief vloer) schoonmaken
  • Bar schoonmaken

Aan het einde van de laatste bardienst

• De afwas opruimen
  • Alle koelkasten zoveel mogelijk aanvullen
  • Tafels afnemen en vloer aanvegen
  • Keuken (inclusief vloer) schoonmaken
  • Bar schoonmaken

Consumpties

Voor de bardienst is koffie en thee gratis, alle andere consumpties (incl. etenswaren) zijn voor eigen rekening. Tijdens de competitie krijgen alle competitiespelers twee koppen koffie of thee gratis. De spelers van de jeugdteams krijgen een flesje limonade. Graag het aantal gratis consumpties noteren in het elektronisch kassasysteem.

Kassasysteem

Via het kassasysteem kan er contant, met pin en met spelerspas betaald worden. Ook kunnen er bonnen worden aangemaakt voor competitieteams, die aan het einde van de competitiedag betaald moeten worden.

Alcoholische dranken

• We schenken geen alcohol aan personen jonger dan 18 jaar
  • We schenken alcohol van 12.00 uur tot 24.00 uur. Bij jeugdactiviteiten van 15.00 uur tot 24.00 uur
  • We schenken absoluut geen alcoholische dranken na 24.00 uur. Dit kan intrekking van onze vergunning tot gevolg hebben!

Roken

In ons clubhuis is roken niet toegestaan.

Verhinderingen

Ben je verhinderd tijdens jouw bardienst? Zorg altijd zelf voor vervanging. Kijk of je kunt ruilen of bel een invaller. Als je niet komt opdagen zonder vervanging te hebben geregeld, brengen we je een boete van 33 euro in rekening.