Soorten lidmaatschap

Word lid!

Bij de Amerongse Tennis Vereniging kies je uit verschillende soorten lidmaatschap. Het verenigingsjaar loopt van 1 januari tot en met 31 december. De contributiebedragen staan per jaar vermeld.

Overzicht

Lidmaatschap Sport Contributie Inschrijfgeld
Senior  Tennis € 160  € 20
  Padel* € 240 € 20
  Tennis & Padel* € 280 € 20
Student Tennis € 93 -
Junior Tennis € 60 -
  Padel* € 100 -
Bondslid Tennis € 45 € 20
Senior zomer/winter  Tennis € 44 -
Student zomer/winter Tennis € 28 -
Junior zomer/winter Tennis € 17 -
Niet spelend lid - € 45 -

*De padelbanen worden op dit moment aangelegd. Het is nu nog niet mogelijk om lid te worden voor padel. Als eerste worden de personen op de wachtlijst uitgenodigd om in te schrijven.

Uitgebreidere toelichting

• Senior lidmaatschap

Het senior lidmaatschap is een volwaardig lidmaatschap voor iedereen boven de 18 jaar. Je wordt lid van de KNLTB en bij de ATV mag je aan alle activiteiten meedoen.

• Studenten lidmaatschap

De ATV heeft een speciaal lidmaatschap om de studeerders tegemoet te komen. Geef ons een inschrijfbewijs van je school of universiteit en je krijgt maar liefst € 62 korting op het seniorlidmaatschap.

• Junior lidmaatschap

Het junior lidmaatschap is een volwaardig lidmaatschap voor iedereen onder de 18 jaar. Je wordt seniorlid in het jaar dat je 18 wordt.

• Bonds lidmaatschap

Als bondslid regelen wij als ATV alleen een lidmaatschap van de KNLTB voor je. Je kunt niet meedoen met de activiteiten die de ATV organiseert, behalve als het om officiële toernooien gaat, bijvoorbeeld het ATV Open.

• Zomer en winter lidmaatschap (geen KNLTB)

Wil je alleen in de zomer (juni, juli en augustus) of in de wintermaanden (november, december, januari, februari) tennissen, bijvoorbeeld omdat er een stop is bij de voetbal- of hockeyvereniging? Bij de ATV kun je als senior, junior en student deze maanden voor een sterk gereduceerd bedrag tennissen. Je mag niet meedoen aan officiële KNLTB-toernooien en competitie.

• Niet-spelend lidmaatschap

Ben je niet in de gelegenheid te tennissen, maar wil je de ATV wel steunen? Dit kun je doen voor (minimaal) € 45 per jaar.

Vragen?

Telefoon