Help de ATV en voorkom contributieverhoging

Bijna 50 vrijwilligers zorgen ervoor dat de ATV ‘de leukste tennisvereniging van de Utrechtse Heuvelrug’ is én blijft! Helaas komen we ook al enige tijd een aantal belangrijke vrijwilligers tekort. Daarom doen we een dringende oproep aan jou. Help de ATV en word vrijwilliger, zodat onze contributie ook komend jaar laag kan blijven. Een kleine (tijds)bijdrage, maar een groot plezier voor alle leden van de ATV!

Lid voor de barcommissie

Jij zorgt samen met de andere leden van de commissie dat alle zaken rondom de bar goed geregeld zijn.

Verenigings Competitie Leider (VCL)

Jij zorgt, als vervanger van Ariën van Holst, dat de inschrijvingen voor de Voor- en Najaarscompetitie soepel verlopen. Ariën zal hier binnenkort mee stoppen, maar zal jou nog inwerken voor de Voorjaarscompetitie.

Parkbeheerder (incl. financiële vergoeding!)

We hebben al een tijdje geen parkbeheerder. Hier is op korte termijn een vervanger voor nodig. Jij bent aanspreekpunt voor het parkbeheer en zorgt samen met leden van de parkcommissie voor de banen, het gebouw en het groen van ons park. Let op: dit is meer dan een vrijwilligersfunctie. Een vrijwilligersvergoeding van max. € 1.700,- p/jaar, inclusief een gratis lidmaatschap, behoort tot de mogelijkheden.

Parkcommissielid

Voor het parkonderhoud zoeken we meerdere mensen die, samen met de commissie, enkele keren per jaar onderhoud verricht.

Bladblazen

Komende periode gaat er weer veel blad vallen. Door de slechte bezetting van ons parkbeheer, zijn we nu genoodzaakt om 12 weken lang (5 dagen per week) vanaf 14.00 uur het bladblazen uit te besteden. Kun en wil jij hier iets in betekenen, al is het gedeeltelijk? Meld je dan ook aan!

Voorkom contributieverhoging, meld je nu aan!

Direct inschrijven voor vrijwilligerswerk bij de ATV of wil je meer info over de diverse functies? Stuur dan een e-mail naar Nic Meijer.