PERSBERICHT – ATV Amerongen viert 90-jarig bestaan

Zondag 1 april is een bijzondere dag. Niet alleen omdat het de dag van de grap is. Het is namelijk de datum dat de Amerongse Tennis Vereniging (ATV) 90 jaar bestaat. Op 1 april 1928 werd de ATV opgericht. Deze bijzondere mijlpaal is voldoende reden voor extra veel feestelijke activiteiten. Zo organiseert de ATV op 31 maart een Open Dag voor niet leden en leden en staat er op 31 augustus en 1 september een groots jubileumweekend op het programma. Als klap op de vuurpijl beleeft het jaarlijks terugkerende ATV Open Toernooi in juni dit jaar haar veertigste editie. Het thema van dit toernooi is dan ook ‘The Gold Edition’, met een extra feestelijk karakter.

Open Dag op 31 maart

Tijdens de ATV Open Dag op zaterdag 31 maart trapt de ATV het seizoen af. Iedereen (lid of geen lid) kan zien hoe leuk, veelzijdig en gezond tennissen is. Of je nu jong, oud, ervaren of onervaren bent, iedereen is van harte welkom. Zo zijn er gratis touchtennis-clinics en is er een demowedstrijd tussen de Nederlands kampioenen touchtennis. Nathan Spunda en Benjamin Reek nemen het op tegen de nummers 2 van het afgelopen NK Serge Eude en Wouter Waaijers. Tijdens de Open Dag is ook de officiële ingebruikname van de zonnepanelen van de ATV. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden voor de clinics via amerongsetennisvereniging.nl/opendag. Tot slot heeft de ATV die dag een aanbieding om extra voordelig lid te worden in combinatie met het volgen van tennislessen.

Groots jubileumweekend

Het jubileumjaar komt in het weekend van 31 augustus en 1 september tot een climax . Dan vindt er een jubileumweekend plaats waarop de ATV groot uit gaat pakken voor iedereen. Er wordt inmiddels hard gewerkt aan een sportief, feestelijk en gevarieerd programma voor alle leeftijden en voor leden en niet leden. Zo’n bijzondere mijlpaal mag namelijk niet zomaar voorbij gaan.

Meer info over de jubileumdag volgt de komende maanden via de jubileumpagina.