Alternatieve Senioren Competitie voor dames (50+) en heren (55+)

In 2019 wordt voor de 36e keer de Alternatieve Senioren Competitie in de regio Utrecht georganiseerd. Deze competitie staat los van de KNLTB en is speciaal voor oudere senioren: dames van 50+ en heren van 55+. Het afgelopen seizoen hebben teams van 16 verenigingen uit de regio aan deze competitie deelgenomen met 10 dames- en 26 herenteams.

Wedstrijden

De wedstrijden worden gespeeld gedurende 10 aaneengesloten weken. We streven naar een poule-indeling van 6 teams, met een uit- en thuiswedstrijd, waarbij er alleen dubbels gespeeld worden van 2 sets, derhalve per wedstrijddag 2 x 3 partijen. De deelnemende teams bestaan uit 6 spelers. Elke club kan zelf de dag bepalen waarop de thuiswedstrijden worden gespeeld, waarbij er in principe om 10.00 uur wordt gestart. In onderling overleg kan hiervan afgeweken worden. Naast de sportieve insteek, hebben de wedstrijddagen het karakter van ontmoeting en gezelligheid.

Deelnemen

• In 2019 spelen we de wedstrijden tussen maandag 24 juni en vrijdag 30 augustus
  • Het inschrijfgeld bedraagt € 35,- per deelnemend team
  • Het inschrijfformulier en competitiereglement staan op www.alt-competitie.nl
  • Elk team moet afzonderlijk een inschrijfformulier invullen

De inschrijving kan op 2 manieren:

1. Inschrijfformulier persoonlijk inleveren op donderdag 14 februari 2019 tussen 10.30 en 12.00 uur bij TV Oudegein, waar ook het inschrijfgeld contant afgedragen kan worden.
  2. Stuur het inschrijfformulier naar de wedstrijdsecretaris per post naar H. Kole, Elandweide 63, 3437 CN, Nieuwegein of per e-mail naar wedstrijdsecretaris@alt-senioren.nl.

Het inschrijfgeld kan ook voor 14 februari 2019 overgemaakt worden naar: NL 74 SNSB 0923 1444 722 t.n.v. E. van Wierst. De betaling van het inschrijfgeld bepaalt deelname aan de competitie.