Ledenactie Deur Financiële Diensten

De ATV heeft een mooi sponsorcontract met Deur Financiële Diensten uit Leersum. Voor elk lid dat zijn verzekeringen onderbrengt bij Deur, krijgt de vereniging niet alleen € 100, maar ook jaarlijks een deel van de provisie.

Mooi voor de ATV, maar ook goed voor het betreffende lid. Want Deur Financiële Diensten biedt een totaalpakket op verzekeringsgebied dat we van harte aanbevelen.

Hoe het werkt

Als je je afvraagt of je wel goed verzekerd bent, of als je je situatie eens door een onafhankelijke partij wilt laten doorlichten, maak dan een afspraak met Theo Deur. Die eerste afspraak kost niets en is vrijblijvend. Mocht je daarna besluiten je verzekeringen bij Deur FD onder te brengen, dan ontvangt de ATV 100 euro plus een bedrag dat afhankelijk is van de omvang van je verzekeringspakket. En dat tweede bedrag krijgen we elk jaar weer, zo lang je verzekeringen bij Deur blijven lopen. Mooier nog: deze regeling geldt ook voor mensen die jij aanbrengt. Je vrienden, je buren, bekenden – ze hoeven geen lid van de ATV te zijn. Als ze bij hun afspraak vermelden dat ze komen via een lid van de ATV, krijgt de vereniging dezelfde vergoeding.

De ATV is zelf al klant bij Deur Financiële Diensten. Volg jij ons voorbeeld?

De voordelen van Deur Financiële Diensten

Deur Financiële Diensten is gevestigd in Leersum en is daarmee gemakkelijk te bereiken. Het is geen grote organisatie maar wel een professioneel kantoor, waar persoonlijk contact voorop staat. Bij Deur FD ben je een relatie, geen nummer. Door die manier van werken kan Deur FD maatwerk leveren, altijd afgestemd op je situatie. Dat betekent: geen dubbele verzekeringen, geen gaten in de dekking.

Op de premies van je verzekeringen kan Deur FD door polissen te combineren een pakketkorting geven, die kan oplopen tot 10% van het totale premiebedrag. Leden van de ATV (en hun relaties) krijgen bovendien 10% korting op het tarief voor hypotheekadvies.

Een van de grootste voordelen van Deur Financiële Diensten is de snelle afhandeling van schades. Als je een schade hebt, is een verzekering die zeurt en aarzelt het laatste waar je op zit te wachten. Deur FD is 24 uur per dag te bereiken voor schademeldingen en komt zo nodig direct in actie. Dat kan een advies inhouden over hoe de afhandeling verder gaat, maar ook het regelen van een vervangende auto, het organiseren van nieuwe sloten, of het laten leegpompen van een overstroomd bedrijfspand. Met Deur Financiële Diensten sta je er nooit alleen voor.

De belangrijkste punten op een rij

De winst voor de ATV:

• € 100 sponsorbijdrage direct
  • Een jaarlijkse sponsorbijdrage zo lang je klant blijft

De winst voor jou:

• Een betrokken verzekeringsadviseur uit de nabije omgeving
  • Een complete scan van je pakket: niets te veel, niets te weinig
  • Pakketkorting tot maximaal 10%
  • 10% Korting op hypotheekadvies
  • 24 uur per dag bereikbaar
  • Snelle, adequate service bij schade

Meer weten of een afspraak maken?

Neem vrijblijvend contact op met Deur Financiële Diensten op (0343) 42 11 11. Of kijk voor meer informatie op www.deurfinancielediensten.nl.